wtorek, 4 marca 2014

4.03.2014 r. - Owocowe koktajle

Elo, elo !
Dzisiaj szybko i na temat bo mam i miałam bardzo zapracowany dzień. Lubicie koktajle ? Ja kocham owocowe, niektórzy piją warzywne ale to nie dla mnie. Raz w tygodniu będę podawać wam mój sprawdzony przepis na owocowego szejka :) Pomysł podpatrzyłam od Logiczne Odchudzanie ale przepisy będą moje!! Ale to nie dzisiaj, zaczynamy od przyszłego tygodnia dzisiaj ogólnie o nich. Zbliża się wiosna, napoje tego rodzaju nadają się na każdą porę roku, ale moim zdaniem najbardziej pasują do wiosny i lata. Może je pić zwyczajnie w prostej formie, można używać go zamiast mleka czy jogurtu do owsianki, można używać go jako polewa do ciast i lodów. Ja najbardziej lubię go w tej najprostrzej formie, przelanego do butelki po kefirze (bo jest gęsty, a butelki po kefirach mają gruby gwint) i zabrany na np. siłownie czy inny wysiłek po za domem. Można dodawać do niego ostudzonej zielonej herbaty zamiast mleka, można też dodać żelatyny aby był trochę bardziej jak kisiel. Przepisów i sposobów jest masa, ile ludzi tyle przepisów, nie którzy robią z jednego owocu, a inni z 10. Każdy jest na swój sposób pyszny i bardzo zdrowy. Zawiera dużo białka i wapnia (jogurt/mleko) witamin, cukrów złożonych (czyli tych dobrych) i kwasów (owoce/warzywa). Dodając do nich owsianki (pamiętajcie aby płatków owsianych podać zaraz przed podaniem i od razu zjeść, szejk i tak jest gęsty, nie można pozwoli aby płatki zbyt spuchły) dodajemy masę błonnika, który jest bardzo ważny w naszej diecie, dzięki nie mu nie mamy uczucia pełność (takiej że się ruszyć nie możemy) i nie jesteśmy głodni po paru godzinach.


A co dzisiaj ćwiczyłam ? Głównie skupiłam się na pośladkach :)

Boczki z Beti


Moim skromnym zdaniem te ćwiczenia nie są najlepsze, przynajmniej ja wgl nie poczułam ani tali ani boczków, więcej ich nie zrobię, dla mnie szkoda czasu. Ale ty spróbuj może akurat ci przypasują
Ewa Chodakowska 6 min brazylijskie pośladki cz.1


Po prostu kocham, kocham Ewkę, kocham te ćwiczenia, są męczące, ale to zmęczenie jest przyjemne, jak ona mówi "Będzie intensywnie" dla mnie jest lajt, jeżeli mówi "spokojnie, teraz możesz odpocząć" dla mnie jest to męczące ;**
Brzuch z Active Women (7 min)
Ewa Chodakowska 6 min brazylijskie pośladki cz. 2
Brzuch z Active Women (8 min)
Mel B pośladki
Wyzwania : 5 min na skakance, 20 przysiadów, 20 pompek, 0 sek deski (przerwa)

Tyle z ćwiczeń i o szejkach w następnym tygodniu pojawi się już pierwszy przepis, dobranoc, cześć !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz