środa, 12 marca 2014

10,11,12 marca 2014 - Bakiwi

Hej !
Ostatnio nie dodaje za dużo postów bo mi net siada :/// Ale teraz mam to napisze o paru dniach. 9 marca miałam przerwę więc nie ważne, 10 marca miałam zrobić kilera, no ale sąsiedzi mnie pogonili bo za głośno to zrobiłam tylko Mel B pośladki. 11 marca zrobiłam w końcu kilera i znowu Mel B pośladki. I dzisiaj, dzisiaj nie miałam treningu w domu, poświęciłam czas sobie ♥ Ale za to miałam 2 WF jak co środę, na pierwszym niezły tor przeszkód (biegi, skrzynia, równowaga, bieg przez płotki i przez drabinkę), drugi to siłownia i znowu trening obwodowy :) ok. 16 do 19 na placu zabaw, zrobiłyśmy parcoura, gimnastyke, pompki, przysiady, brzuchy i wiele więcej z pomocą np. drabinek :) Więc ciekawie :**



Obiecałam wam przepisy na szejki, prawda ? No to proszę

- 1 banan
- 1 kiwi
- 2-4 łyżki jogurtu naturalnego
- mleko
+ 1 łyżeczka prawdziwego kakao
+ cukier waniliowy (dodatkowo)

Owoce kroimy na mniejsze kawałki i jogurt wrzucamy do miksera/blendera, zalewamy mlekiem. Miksujemy ♥ I gotowe, SMACZNEGO !!


Trzymajcie się, cześć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz