poniedziałek, 3 marca 2014

2 i 3 marca 2014 - Koniec ferii

Hej !
No niestety, kiedyś to musiało się stać, ferie się skończyły. No i znowu szkoła, ale nie przejmuje się tym, spoko ludzie, a z nauką też nie ma przesady. To tak, w niedziele był całkowity lajcik, prawie cały dzień spędziłam w łóżku, ale nie śpiąc, może nie ważne co tam robiłam, a w sumie robiliśmy xd (bez skojarzeń poproszę). Jedyne ćwiczenia które wykonałam to moje wyzwania czyli 3 min na skakance + 20 przysiadów + 50 sek deski + 0 pompek bo przerwa :)

A dzisiaj :
Brzuch z Active Women (7 min)
Pośladki z Mel B 
Brzuch z Active Women (8 min)


Pośladki z Ewą Chodakowską (6 min, brazylijskie pośladki cz. 2)


Talia z Tiffany Rothe 
Wyzwanie : 15 pompek + 0 przysiadów (przerwa) + 55 sek deska + 4 min na skakance 

Myślę że taki normalny wysiłek, ale efekty już widać, niedługo może się spodziewać podsumowania ostatnich 2 miesięcy, ale bez zdjęć :) Mam nadzieje że nie tracicie motywacji, ja nie tracę, mam jej mesę. Jeżeli wam jej brakuje polecam zobaczyć na fb stronki typu Walcz o ciało jakie pragniesz , Żyje zdrowo - jestem fit , Ćwiczę do wiosny na boskie ciało , Bądź fit , Ćwiczę. itp. Tych stron jest naprawdę sporo i one meega motywują :) Jeżeli chodzi o diete, to trochę zgrzeszyłam ale nic nie szkodzi, ty był tylko kawałek ciasta w niedziele i mini batonik dzisiaj. Dieta "Jabuszko Dziennie" się sprawdza i tego się trzymajmy :)

Trzymajcie się ciepło, Cześć !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz